وقت سفارت مكزيك

سفر به اروپا

وقت سفارت مكزيك

۱۵ بازديد

مكزيك كشوري با تمدن غني مي باشد. اين كشور در آمريكاي شمالي واقع شده است و به سبب داشتن گونه هاي متنوع از حيات وحش، سواحل ديدني و همچنين فرهنگ جالب و متنوع، هر ساله مقصد گردشگري مسافران زيادي مي باشد. يكي از راه هاي آشنايي با فرهنگ و تمدن اين كشور، تجربه طعم غذاها و خوراكي هاي خوش عطر و طعم اين كشور مي باشد. براي اخذ وقت سفارت مكزيك در تهران و چك ليست مدارك ويزاي اين كشور و  بيمه مسافرتي سامان مي توانيد ار خدمات مجموعه پارت ويزا استفاده كنيد. براي سفر به مكزيك، نيازمند تعيين وقت سفارت مكزيك مي باشيد.

پرچم مکزیک

مكزيك كشوري با تمدن غني مي باشد. اين كشور در آمريكاي شمالي واقع شده است و به سبب داشتن گونه هاي متنوع از حيات وحش، سواحل ديدني و همچنين فرهنگ جالب و متنوع، هر ساله مقصد گردشگري مسافران زيادي مي باشد. يكي از راه هاي آشنايي با فرهنگ و تمدن اين كشور، تجربه طعم غذاها و خوراكي هاي خوش عطر و طعم اين كشور مي باشد. براي اخذ وقت سفارت مكزيك در تهران و چك ليست مدارك ويزاي اين كشور و بيمه مسافرتي سامان مي توانيد از خدمات مجموعه پارت ويزا استفاده كنيد. براي سفر به مكزيك، نيازمند تعيين وقت سفارت مكزيك مي باشيد.

پرچم مکزیک

 معني و مفهوم پرچم مكزيك

پرچم مكزيك داراي سه نوار عمودي به رنگهاي سبز، سفيد و قرمز است. هر كدام از اين رنگ ها در گذشته داراي ماهيت اصي بوده اند ولي امروزه مفاهيم آن ها دست خوش تغييراتي شده است. رنگ سبز به نشانه اميد به زندگي، رنگ سفيد نماد اتحاد و يكپارچگي بين ملت و رنگ قرمز نماد خون هاي ريخته شده جهت استقلال اين كشور مي باشد.

همچنين نماد عقاب، مار و كاكتوس در مركز پرچم، اشاره به افسانه زمان شكل گيري تمدن ازتك ( تمدن سرخ پوستي باستاني ) دارد. همچنين هر ساله روز ملي پرچم (24 فوريه) به عنوان هويت و فرهنگ مكزيك، در اين كشور جشن گرفته مي شود.

نقشه مكزيك

كشور مكزيك واقع در آمريكاي شمالي، از شمال با آمريكا، از جنوب شرقي با گواتمالا و بيلز، از غرب و جنوب با اقيانوس آرام، از شرق با خليج مكزيك و از جنوب شرقي با درياي كارائيب هم همرز است. مكزيك همچنين كشوري مرتفع و كوهستاني است. عمده مساحت شمال كشور خشك است ولي آب و هواي جنوب مكزيك گرم و مرطوب مي باشد.

ديدني ترين شهرهاي مكزيك

مكزيكو سيتي، پايتخت مكزيك و همچنين بزرگرين و پرجمعيت ترين شهر اين كشور مي باشد. اين شهر در دنيا با نام هاي شهر كاخ ها و شهر اميد نيز شناخته مي شود. هكزيكوسيتي همچنين پرترافيك ترين شهر دنيا نيز مي باشد و از اين رو افراد مرفه جهت سهولت در تردد از هلي كوپتر استفاده مي كنند.ليستي از شهرهاي مهم و ديدني اين كشور به شرح زير است :

  • مكزيكوسيتي
  • مونتري
  • موريليا
  • آكاپولكو
  • گوادالاخارا
  • پوئبلا
  • گوآناخوآتو

روحيات مردم مكزيك 

خوش لباس بودن و داشتن ظاهري مرتب و آراسته با فرهنگ مردم اين كشور عجين شده است. پوشيدن شلوارك در اين كشور چدان مرسوم نيست.مردم مكزيك عادت دارند زمان صحبت كردن با هم در فاصله نزديك از هم بايستند.قرار دادن دست ها در جيب زمان صحبت كردن در مكزيك رفتار درستي محسوب نمي شود.مكزيكي ها براي كانون خانواده احترام زيادي قائل هستند.با توجه به ترافيك سنگين در اين كشور، دير رسيد به قرار هاي دوستانه در اين كشور رفتاري عادي تلقي مي شود.مكزيكي ها مردمي خونگرم و خوش مشرب هستند.در مكزيك كسي گل قرمز و هميشه بهار نبريد!در مكزيك مردم براي صدا كردن همديگر در مكان هاي عمومي گاهي سوت مي زنند و اين رفتار بي ادبانه تلقي نمي شود.

جمعيت مكزيك

براساس آمار قابل استناد سال 2017، اين كشور داراي 129.2 ميليون نفر جمعيت مي باشد. اميد به زندگي براي زنان معادل 79.4 سال و براي زنان 73.7 سال مي باشد. رشد جمعيت در اين كشور نسبت به سال گذاشته نرخي معادل 1.37 داشته است.

زبان مردم مكزيك

جالب است بدانيد كه در مكزيك 68 زبان رسمي وجود دارد! اما مي توانزبان رسمي و اداري اين كشور را اسپانيايي دانست. براساس آمار 97 درصد مردم اين كشور به زبان اسپانيايي صحبت مي كنند.

اقتصاد مكزيك

مكزيك با داشتن ميزان زيادي از ذخاير طبيعي نفت و گاز، يازدهمين اقتصاد بزرگ دنيا محسوب مي شود. با اين حال مشكلات اقتصادي همچنان در اين كشور مشاهده مي شود. براساس آمار 14 درثد از مردم اين كشور به غذاي مناسب دسترسي ندارند. نرخ تورم نيز در اين كشور معادل 8.3 درصد مي باشد.

واحد پول مكزيك

واحد پول مكزيك ، پزوي نام دارد. همچنين پزوي مكزيك دوازدهمين ارز از نظر داد و ستند در دنيا مي باشد.

جاذبه هاي گردشگري مكزيك

تنگه مس

اين تنگه داراي دره هاي باريك و پلهاي معلق است كه آن را به مقصد مناسبي براي صخره نوردي و پياده روي تنديل كرده است. نام اين دره نيز از رنگ مسي مايل به سبز آن برگرفته شده است.

سواحل مكزيك

مكزيك داراي سواحل زيادي با آب هاي كريستالي است. از ايم ميان مي توان به سواحل خليج مكزيك، درياي كارائيب و اقيانوس آرام اشاره كرد.

اهرام مكزيك

برخلاف باور عموم بزرگترين اهرام جهان نه در مصر بلكه در مكزيك قرار دارد. اين اهرام در فيلم هاي سينمايي زيادي نيز ديده شده است.

خانه موزه آبي فريدا

اين موزه محل تولد زندگي و مرگ فريدا نقاش پر آوازه مكزيكي است و يكي از مقاصدي است كه همواره گردشگران زيادي را به مكزيك جذب مي كند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.